Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0
Firma Nvidia poinformowała w komunikacie prasowym, że pecetowa wersja Death Stranding otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0. Dzięki wykorzystaniu tej funkcji w przypadku każdej karty graficznej z serii Nvidia GeForce RTX możliwe ma być osiągnięcie ponad stu klatek animacji na sekundę w rozdzielczości 1440p (albo 60 kl/s w 4K).

Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika Nvidia DLSS 2.0 pomoże uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność, jaką zapewnia Nvidia DLSS 2.0 w Death Stranding, pozwala graczom uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości. Daje to możliwość zrealizowania naszej wizji tego, jak ta gra powinna wyglądać – powiedział Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w firmie Kojima Productions.

DLSS 2.0 jest poprawioną wersją technologii, która skaluje obraz z niższej rozdzielczości wykorzystując algorytm AI, by poprawić jego jakość (sztuczna inteligencja odtwarza szczegóły widoczne w wyższej „rozdziałce”). Umożliwia to znaczące poprawienie wydajności bez widocznej różnicy w poziomie detali (w niektórych wypadkach gry wyglądają nawet lepiej niż wówczas, gdy korzystamy z natywnej rozdzielczości).

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Klemens
2020-07-01 13:04:22
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow